השלב הבא בפרויקט פרי פלייס יוצא לדרך

אלדד פרי נדל״ן החלה בשלב הבא בפרויקט פרי פלייס החשוב בעיר רחובות - שיווק בניין המשרדים. מחיר משרד החל מ – 129 אלף שקל בלבד.

חברת אלדד פרי נדל"ן, בבעלות היזם אלדד פרי, החלה בשלב הבא של פרויקט פרי פלייס ברחובות - שיווק בניין המשרדים. לאחר תחילת העבודות במתחם ולאחר שנמכרו למשקיעים מאות דירות המיועדות להשכרה לסטודנטים, החברה פותחת כעת את האפשרות לרכישה של משרדים בבניין המשרדים אשר יוקם במסגרת הפרויקט.

 

מחיר משרד בפרויקט נחשב לאטרקטיבי מאוד, כאשר מחיר משרד קטן בגודל של 14 מ"ר מתחיל ב -129 אלף שקל בלבד.

 

 

בניין המשרדים בפרויקט יכלול 12 קומות בהן משרדים בשטח כולל של  12 אלף מ״ר, וניתן לרכוש משרדים במגוון גדלים בהתאם לצורך.

 

בהמשך למגמה והביקוש שנוצר בשנים האחרונות, יוכלו דיירי המשרדים בבניין החדשני ליהנות מחללים משותפים, כאשר בכל קומה יהיה טרקלין עסקים משותף, חדרי ישיבות מרכזיים אותם יוכלו לשריין  בהתאם לצורך.

 

 

מיקומו של מגדל המשרדים אטרקטיבי ביותר, הוא נמצא באחד מאזורי התעסוקה החשובים באזור המרכז, בליבו של פארק המדע ברחובות, בצמוד לתחנת הרכבת וצירי תנועה המרכזיים.

 

 

ליאור ברדוגו, מנכ״ל אלדד פרי נדל״ן: ״מיקומו של מגדל המשרדים בפרויקט פרי פלייס הכולל משרדים קטנים החל מ -14 מ״ר, מהווה הזדמנות טובה לבעלי עסקים קטנים ומקצועות חופשיים ומאפשר להם להיות בעלי המשרד שלהם במחיר נוח.

 

האופי השיתופי החדשני של חללי הישיבות מהווה יתרון לשוכרי המשרדים הקטנים אשר יכולים ליהנות גם מהמיקום המנצח של פארק המדע המבוקש ברחובות, וגם להימנע משכירות עבור חללים גדולים מדי לצורך עבודתם, תוך חיסכון אדיר של העלויות.

 

בנוסף, מדובר גם בהזדמנות למשקיעים אשר יכולים ליהנות מתשואה מצוינת של שכירות באזור מבוקש, עם היתרונות של השקעה נמוכה יחסית במשרדים״.  

 

פרי פלייס הוא פרויקט הנחשב לפרויקט חשוב ביותר בעיר רחובות, שכן הוא עתיד – לראשונה מזה כ- 20 שנה, להוסיף לעיר רחובות כמות של 750 יח"ד קטנות להשכרה עבור סטודנטים, שלומדים במוסדות האקדמיים בעיר. כמו כן יכלול מתחם פרי פלייס עירוב שימושים בהיקף עצום של כ - 30 אלף מ״ר הכוללים מסחר ומשרדים, וסה״כ יכלול המתחם כולו בנייה בהיקף של כ- 100 אלף מ״ר.